Herbalife Opportunity Meeting (HOM) at SS

Hye semua..

Cerita aku bersambung lagi.

Last week 1 June 2013.
Pengunguman WLC Season 3
Sangat meriahkan..biru je..huhuhu macam aku kawen dulu

weeee

Terpampang beso gambo aku masukkan.

Program tak berakhir di situ je..malamnya pulak
8:00 pm - 9:00 pm
Herbalife Opportunity Meeting *HOM pertama di Sihat Station *kelab nutrisi kami SS

memperkenalkan: ~

International World Team Member~ Siti Hajar Rozali (Jaja)


Di sini penerangan mengenai Syarikat, produk & sharing pasal speaker.
Jaja ni baru 25 tahun income dia huh banyak ooo..


Minggu ni pulak, 8 June masa yang sama & tempat yang sama.
HOM kedua di SS

International World Team Member~ Nur Alia & Fitri



Baru tamat Degree dalam bidang telekomunikasi & baru mendirikan rumah tangga bulan Mei yang lalu. Umur baru 24 tahun.

Buat pengetahuan semua..inilah coach aku. Sama belajar kat UNiKL-BMI. Haa bagi mereka yang nak tahu rahsia kejayaan Alia..di jemput semua hadir beramai-ramai ke Sihat Station. Masuk adalah PERCUMA!


LOKASI SIHAT STATION::

untuk conform kan kedatangan or sesat ke..korang boleh call/whtapp nombor kat peta

hehehe.. rugi2 tak join..
umur bawah 30 tahun dah income beribu.
masih nak tengok aja?


Ask Me How

Hubungi:
Ahli Bebas Herbalife
Azirah - 0133433567
capri_sakura@yahoo.co.uk
Ahli Bebas Herbalife. Pengedar Bebas Herbalife. Pengedar Bebas Herbalife Malaysia. Pengedar Herbalife Cheras. Bandar Tasik Selatan. Sungai Besi. Taman Desa Tasik. Terminal Bersepadu Selatan. TBS. BTS. Taman Tasik Permaisuri. Cheras Hartamas. Kampung Malaysia. Harga Herbalife. Herbalife Murah. Diskaun Herbalife. herbalife independent distributor. herbalife independent member. Ask Me How. Tanya Saya Bagaimana. cara nak kurus. kurus cepat. saya nak kurus. Weight Lost Challenge. Pertandingan turun berat

No comments:

Post a Comment