Hye June..

Hye semua..

Sedar tak sedar kita dah berada di pertengahan tahun 2013 kan?
Setakat ni ape je impian yang dah tercapai?

Aku?

Masuk je tahun 2013 aku tak de pon catit impian..
Sebab impian yang sebelum pon belum tercapai..
Antara impian yang sebelum ni, tapi dah tercapai tahun ni *baru tahun ni tercapai hahahahaha

:: Nak Kurus. Yeah nak kurus!
Biasalah perempuan punya angan-angan. 
Kenapa angan-angan? Sebab, memang berangan pon. 
NAK je kurus usaha tak juga. Tahu nak senang je. Nak senang, telan julap banyak-banyak then membuang banyak. Lepas tu turun la kilos.. lepas tu kalau naik majuk tak nak makan. Lepas tu lemau.. ishk2
Aku idok le gile macam tu. Dulu ye aku gile..dok makan pil kurus last2 aku sasau tak boleh nak tido, tengok nasi pon nak marah. MEMANG KURUS lepas tu naik. 
Naik ape? Naik BERAT! Naik JERAWAT! Naik angin! Kih3
Dah kawen lagi naik..mengandung tak payah cakap la..kasut pun sampai tak muat. Haaaa
Lepas mengandung..
Tadaa~

"Testimonial produk adalah tidak tipikal, keputusan setiap individu adalah berbeza-beza"

apa yang aku nak bagi tahu, TANPA USAHA segala impian hanya MIMPI.. 

kita tak kan senang kalau tak rasa sakitkan =)

macam mana? boleh tanya apa rahsia mokcik weeee

Dah 6 bulan mesti macam-macam dah berlakukan?

Yup semestinya..

Apa yang berlaku?

tungguuuuuu..

segalanya bermula di sini =)

kita tak mampu nak ubah apa yang kita dah mula dulu..
mungkin ada salah silapnya.
tapi tak salah kalau kita mulakan balik..
bukan patah balik
dan bukan mengalah & terbalik..

hehehehe..

enjoy! Happy Saturday


Ask Me How

Hubungi:
Ahli Bebas Herbalife
Azirah - 0133433567
capri_sakura@yahoo.co.uk
Ahli Bebas Herbalife. Pengedar Bebas Herbalife. Pengedar Bebas Herbalife Malaysia. Pengedar Herbalife Cheras. Bandar Tasik Selatan. Sungai Besi. Taman Desa Tasik. Terminal Bersepadu Selatan. TBS. BTS. Taman Tasik Permaisuri. Cheras Hartamas. Kampung Malaysia. Harga Herbalife. Herbalife Murah. Diskaun Herbalife. herbalife independent distributor. herbalife independent member. Ask Me How. Tanya Saya Bagaimana. cara nak kurus. kurus cepat. saya nak kurus. Weight Lost Challenge. Pertandingan turun berat

No comments:

Post a Comment