Herbalife - Ringkasan

Hye semua

Hari tu aku dah bercerita sikit pasal
Aku & herbalife
Dan macam mana aku boleh terjebak

So hari ni aku nak kasi open sikit

Diasaskan pada 1980 oleh Mark Hughes.
Ini tercetus sebab masa dia remaja dia kehilangan ibu dalam usia yang muda.

KENAPA?
Sebab kesihatan ibunya menjadi semakin buruk selepas ibunya mencuba satu demi satu diet yang tidak berjaya. Tragisnya, setelah melalui banyak amalan yang tidak sihat, ibunya meninggal dunia ketika berumur 36 tahun. Mudakan?

Beliau bertekad untuk mengabdikan hidupnya menolong orang ramai menurunkan dan mengawal berat badan dengan efektif dan selamat. Pada tahun 1980, beliau melancarkan Herbalife dan dengan penuh kepakaran membina reputasi sebagai pembekal produk-produk pengawalan berat badan, nutrisi dan penjagaan diri.

Fakta Ringkas Herbalife
- Syarikat Antarabangsa berasal dari Los Angeles,USA.
- Produk Herbalife adalah nombor satu di dalam penurunan berat badan dunia.
- Disenaraikan di Papan Utama Bursa Saham New York (HSF listed NYSE)
- Menyimpan lebih 80 juta rekod bertulis testimoni para pelanggan
- Mempunyai Kumpulan Penasihat Perubatan yang terbesar di dunia
- Mempunyai makmal sendiri dengan teknologi terkini di UCLA
- Tanpa Diet Berat, Tanpa Senaman Berat, Tanpa Kesan Sampingan/Jamu/Ubat
- Sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina

- Jaminan HALAL serta mendapat pengiktirafan Jabatan Agama Islam Antarabangsa
(IFANCA.ORG > Search Halal Food Products > Herbalife > Malaysia)

Copy from myCoach =)

More detail kena ikot g HOM macam yang aku g tu barulah faham..hehehe

Ask Me How

Hubungi:
Ahli Bebas Herbalife
Azirah - 0133433567
capri_sakura@yahoo.co.uk
Ahli Bebas Herbalife. Pengedar Bebas Herbalife. Pengedar Bebas Herbalife Malaysia. Pengedar Herbalife Cheras. Bandar Tasik Selatan. Sungai Besi. Taman Desa Tasik. Terminal Bersepadu Selatan. TBS. BTS. Taman Tasik Permaisuri. Cheras Hartamas. Kampung Malaysia. Harga Herbalife. Herbalife Murah. Diskaun Herbalife. herbalife independent distributor. herbalife independent member. Ask Me How. Tanya Saya Bagaimana. cara nak kurus. kurus cepat. saya nak kurus. Weight Lost Challenge. Pertandingan turun berat

No comments:

Post a Comment